Tip Of Borneo


Finally I reach the Tip Of Borneo today, 10th April 2011. Seronok juga dapat sampai ke Simpang Mengayau. Dapat juga ketenangan sedikit daripada kesibukan kota kononnya. Pelbagai halangan juga dihadapi sebelum sampai ke sana. Hampir-hampir tak sampai juga, tetapi akhirnya aku berjaya juga menjejakkan kaki busukku (stokin lom cuci) di sana. Pengalaman baru. :D

Ha ne lagi antara gambar-gambar yang ada.

Warda and Tata

Yap

Aku

Warda and Tata again

Tata Lonely

Relaks luk...

Maria Magdelena

Aku lagi

Jelingan maut Yusmalina

Raja Mengayau
Yap dan Husni

Yusmalina and I

Its Me again
cuba teka

pulang sudah...

thats all..
Thanks...

Ulasan

  1. oi,mane gambar aku..xde pun.sedih btul aku.

    BalasPadam
  2. Alamak Koj...memang x da gambar kau dalam kameraku...cepat betul masa tu berjalan, sampai x sempat ambil gambarmu Mr. Kay...So jangan sedih2.. hahha

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima Kasih atas komen yang anda berikan. Ianya amat berguna dan saya amat menghargainya.

Catatan popular daripada blog ini

Tarian Adai-Adai

Sumandak!

Di Sebalik Potachips