Surat Tidak Rasmi

Salam,

Kehadapan saudaraku disana. Harap sihat hendaknya. Alhamdulillah saya baik-baik saja.

Maka bermulalah sudah semester satu tahun tiga, aku berada di |sini. Lebih kurang dua tahun lebih sudah berada di sini menjadikan diriku lebih matang. Matang dalam membuat keputusan dan bagaimana kah keadaan dunia sebenar.

Banyak ilmu yang sudah ku timba ketika berada disini. Rakan-rakan seperjuangan juga banyak membantu dan sama-sama ingat memperingati, seterusnya menjadikan kami semua menjadi lebih rapat. Kehidupan di kampus sememangnya sudah lumrahnya begini.

Hubungan antara sahabat harus sentiasa di jaga. Tanpa mereka kehidupan di IPT akan menjadi lebih sukar. Skop pembelajaran di sini sangat meluas. Sangat berbeza daripada sekolah menengah. Di sini pemikiran kami dilatih untuk memandang jauh. Semakin jauh memandang semakin hebat diri terasa. Namun, berkat nasihat dan tunjuk ajar para tenaga pengajar di sini menjadikan kami tidfak alpa kepada diri sebenar.

Diharap dengan tertintanya wakah ini dapat memberikan satu input baru kepada saudara/i di sana. Sampai disini dahulu cerita aku. Lain kali akan aku tuliskan lagi warkah berlagu buat ratapan saudara/i di sana.

Yang Benar
(^_^)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tarian Adai-Adai

Sumandak!

Di Sebalik Potachips