Aku sendirian masih bangun. Roommate dah tdr semua... Kepala ku sakit, esok ada kelas jam 8 pla..Jam 8.30 hingga 10.30 pla bas teda, sebab larangan menggunakan kenderaan selama 2 jam....Asap kenderaan mau d kasi kurang supaya ini bumi selamat dari ancaman sang pencemaran...Betul ka itu? cukup ka 2 jam tu? kita da lagi 22 jam kalau gitu untuk membuat asap balik? satu Malaysia ka buat begini atau satu dunia. Makan biskut sayur Munchys. sedap pla d makan malam2 ne....sekadar memute kan bunyi gendang d perut...tapi masih juga mau makan...mau makan nasi, mcm nda sesuai berat sangat...lauk pun ndada....ada telur, susah lagi mau masak...mau buat air malas...jam 2.44am pla sudah...esok kelas analisis filem...aku mau analisis filem apa ya bagus....aku mau filem yang aku suka la.....aku cooperate dengan klas mate ku si Budi....aku kira mau mula sudah buat tu...cuma filem ja yg teda...bukan lah mua nunjuk2....tapi mau budget masa tu supaya cukup untuk buat semua kerja...

Mata ne macam nda mau di tutup bah...sebab aku punya idea macam mau masuk ja...siuk ne buat karya baru....hemmm banyak jua aku pikiir ne....duit lagi masalah...

Sekarang ne:

Aku fikir pasal resital dulu....time mau buat semua ne, ada pla projek ARTUMS. Kami mau latihan tarian senam seni nanti...aku nda tau lagi geraknya mcmmn....Oh yakan, RM 35 (duit bayar karen) belum ku bayar. Bukan nda mau bayar, tapi tiada pembayar bah buat masa ne...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tarian Adai-Adai

Sumandak!

Ingat