Preview cerpen "Bila Sayang Diucap Tiga Kali"

Salam Sejahtera dan Salam Mat Datang

Entri kali ini nak preview kan idea yang datang mencurah.

Cerpen "Bila Sayang Diucap Tiga Kali" (macam-macam boleh berlaku) (^_^) kan3?

Watak utama=Nokia N95


Sinopsis
Perjalanan sebuah telefon Nokia N95 yang dimiliki oleh tiga tuan yang berbeza. Ketiga-tiga tuannya ini memiliki "sayang" yang berbeza-beza.
Tuan pertama= Sayang kerana Nafsu
Tuan Kedua= Sayang kerana bodoh
Tuan Ketiga= Sayang kerana "sayang diucap ketiga kali (sayang yang tidak ada makna, tau cakap saja sayang tapi x sayang pun)"
Akhirnya telefon itu mati kerana sudah rosak.

Petikan


"Hari ini aku dihidupkan, masih bertali pusat. Aku melihat tuanku duduk di atas meja solek. Dia tengah berlawa-lawa. Malam pun nak berlawa-lawa ke. Tidak lama kemudian, masuk seorang jejaka tampan yang separuh bogel lalu memeluk tuanku dari belakang. Geli aku melihat perlakuan mereka. Aku pun tak tahu kenapa, tetapi aku terdengar perbualan mereka. "Sayang sayang Sayang?"... "Ya, Sayang, Saaayang sayang"...lampu pun tertutup..."

What Happen Next?
(^_^)*
Belum siap..

Ulasan

  1. hehe chilll :)

    saja je kaco sbb awk buat tergantung..^^

    BalasPadam
  2. Hehe....lom ada masa nak sambung... idea tu dah ada...cuma lom taip lagi... so sory tergantung erk
    hehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima Kasih atas komen yang anda berikan. Ianya amat berguna dan saya amat menghargainya.

Catatan popular daripada blog ini

Tarian Adai-Adai

Sumandak!

Ingat