Ada-ada saja bah kan...

La Meca Night Club
Salam semua, pagi ni kawan saya Susanna Francais inform sama saya satu cerita pasal kelab malam di Spain.

Kelab malam yang bentuk (mempunyai kubah) macam masjid...

Mula-mula ingat masjid, sekali baca rupanya nightclub pula.

Ini mungkin propaganda orang-orang tertentu lah bah ne kan..sebab nama pun "La Meca"

Tapi kalau aku, aku tak marah lah juga melihat, sebab bentuk masjid tidak semestinya berbentuk macam tu kan. (kalau kita naik angin maksudnya menjadi lah mereka punya strategi ni kan. So buat de jelah...)

Jika mereka mau buat macam tu suka hati mereka lah.

Beritanya di link ni....

http://www.faithfreedom.org/features/news/spain-muslims-force-the-owners-of-a-nightclub-to-change-its-name/

So, apa kata anda?

(^_^)

:: PAUSE ::

Ulasan

  1. aiiseh... izudin...... ada blog rupanya engkau... hehehe....kalao sa pun, no komen jak la... sa diam2 jak ni. :P

    BalasPadam
  2. ya ada bah...tapi siapa ne ah?

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima Kasih atas komen yang anda berikan. Ianya amat berguna dan saya amat menghargainya.

Catatan popular daripada blog ini

Tarian Adai-Adai

Sumandak!

Ingat