"Rajinnya kawan I, Tangan di dada mata ke atas"

Salam semua,

Hari ini nak konsgsikan suatu perkataan yang paling famous sekarang...

'' Saya suka awak macam tu, Tangan didada Mata Ke Atas "

Situasi ini tentu anda sendiri akan automaically akan tahu. Sebab ianya semakin menarik dilakukan di kalangan rakan-rakan sekeliling.

Pada mulanya aku tak tahu apa maksudnya, tetapi setelah mencuba sendiri secara praktikalnya barulah saya faham rupanya ada kaitan dengan rancangan "Sentap" bertajuk budaya sindir menyindir...

Rasanya anda tentu sudah menonton rancangan tu kan.

So, hem nothing to say....

(There is something forever the close the fun and the for me and the cat and the close to you...)

(^_^)

:: PAUSE ::

Ulasan

  1. bagus juga budaya ni kali ya....mengurangkan kontrovesi..hahahhaha.....opkos sudah tengok....."Tangan diletakkan ke dada, dan mata naik ke atas"...hahhaha

    BalasPadam
  2. Ya mengurangkan kontroversi

    P/S: Tangan Di Dada, Mata Ke Atas

    (^_^)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima Kasih atas komen yang anda berikan. Ianya amat berguna dan saya amat menghargainya.

Catatan popular daripada blog ini

Tarian Adai-Adai

Sumandak!

Ingat