Langkau ke kandungan utama

TIPS: Share & Get Reward


Ada dua yang saya sarankan,

1) 8Share

Satu kali share dia kemudian firends kita klik link tersebut dia akan bagi dalam RM0.20. Maksimum biasanya RM10. Bergantung kepada budget publisher mahu bayar berapa.

Try it here

2) Popcash

Yang ni sesuai untuk mereka yang ada blog. Paste ja link ke blog kemudian setiap kali datang akan pop up new window. Kalau window ini pop up maksudnya anda sudah di bayar.

Try it here
link 1
link 2

3) Knolix

Knolix ni yang kawan yang sarankan. Caranya adalah mining Bitcoin. Bila cukup nanti beli kad. Kad tu boleh guna. Aku sendiri belum pernah beli. Baru ja try.

Salam..siapa berminat nak kumpul bitcoin secara percuma tiap2 jam bleh ikut arahan di bawah...percuma sahaja..terima kasih...
Welcome to knolix...
Knolix free for everyone...
Join us now!...
Anda perlukan xapo account terlebih dahulu. Sesudah itu baru register👇🏼ini (amaran pastikan email xapo & Knolix adalah sama)
Klik link dekat atas 👆🏻..
-Sesudah itu masukan email xapo ke ruang yang di sediakan.
-wow dah masukkan email!
TEKAN ​start​*investment*
👏🏼 tahniah anda dah pon mendaftar KNOLIX👏🏼
-bela kanan atas tekan
👉🏼👈🏼 benda ni., untuk setting kan password/ create password.
Dah settle daftar Knolix 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
Setiap pendaftaran akan dapat 180 satoshi claim setiap 1jam sekali.... Fuuuu byak tuu. ​Knolix its better​
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
​BITCOIN PERCUMA TERUS MASUK KEDALAM WALLET ANDA​!
SETIAP JAM!🕰
DAFTAR SEKARANG SEBELUM ANDA KETINGGALAN. 
Langkah untuk bermula memburu satoshi..
Langkah 1.
- download ewallet xapo melalui link berikut.
www.xapo.com
Sila pastikan email yg sama juga diguna utk register ke web knolix.

Langkah 2.
- sila register account klonix anda melalui link berikut.

#Tahniah...anda sudah mula boleh memburu satoshi setiap jam...
Kongsikan dengan yang lain peluang berharga ini...
Terima kasih#

Apa lagi trylah. Nanti aku share lagi yang lain kalau ada. Aku nak test dulu baru share.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sumandak!

Salam Blogger dan Salam Pembaca... Hari ini saya mau cerita sikit mengenai SUMANDAK... Sumandak adalah bahasa dusun di Sabah yang bermaksud perempuan. (yang saya tau lah) Namun, kebiasaannya Sabahan merujuk sumandak itu ialah "gadis dusun cantik" Ya, saya setuju itu. Atukoi... Sumandak di Sabah semua cantik-cantik. Bukan setakat cantik dari paras rupa, malah budi bahasa mereka yang sopan santun dan peramah menyokong lagi kekuatan maksud bagi perkataan "cantik" tersebut. Kebanyakan orang-orang dusun memang peramah kerana sudah menjadi adat dan kebiasaan mereka semenjak kecil lagi dalam komuniti mereka. Hal ini telah menyebabkan ramai individu bukan sahaja dari Sabah malah seluruh Malaysia terpikat dengan kecantikan mereka ini. Mempunyai paras rupa yang putih melepak dan sentiasa melemparkan senyuman menambah lagi perasaan cinta terhadap mereka. Seperti juga gelaran "Perempuan Melayu Terakhir" yang popular dalam kalangan orang Melayu, di Sabah ta

7 Perkara Penting Dalam Business Pitching

source: http://pas-wordpress-media.s3.amazonaws.com/content/uploads/2015/09/PitchDeckTemplate-header.png 1) Masalah Nyatakan masalah yang bisnes anda akan selesaikan. 2) Bukti Kajian Tunjukkan bukti kajian satu persatu dan meyakinkan. 3) Pelanggan Terangkan target pelanggan anda kepada pelabur. 4) Model Bisnes Bukan Modal ya. Model. Maksudnya struktur bisnes anda. Dipanggil juga Business Model Canvas. 5) Choose Me Yakinkan pelabur untuk melabur dengan anda bukan orang lain 6) Starting Beritahu bila bisnes ini boleh start. 7) Kelayakan Tunjukkan kelayakan anda sebagai CEO dan yakinkan andalah yang paling layak.

Pengenalan Cerpen

Cerpen adalah singkatan daripada perkataan `Cerita’ dan `Pendek’.Cerpen Melayu dikatakan pada mulanya adalah cerita yang disampaikan secara lisan atau bercerita oleh golongan tua masyarakat Melayu.Namun tiada siapa yang tahu masa mulanya cerpen disampaikan dalam bentuk lisan.Sesetengah orang berpendapat bahawa titik mula cerpen dalam bentuk lisan ini apabila masyarakat Melayu sudah berkeluarga,berbahasa dan bermasyarakat.Oleh yang demikian,cerpen ini berkembang apabila berkembangnya tamadun dan masyarakat Melayu. Selain daripada tradisi lisan,terdapa juga tradisi tulisan dalam perkembangan cerpen.Tradisi ini adalah perkembangan daripada tradisi lisan itu sendiri.Ianya muncul apabila masyarakat Melayu sudah mengenali aksara dan mahir akannya.Walaupun tradisi tulisan mula mengambil alih,tradisi lisan itu tidak hilang.Setelah wujudnya alat percetakan dalam kebudayaan tradisi Melayu,tulisan menjadi semakin popular. Secara amnya,kedua-dua tradisi ini termasuk dalam bidang seni.Namun m